صدف صادقی (صدف فشن سالاد) بلاگر جنجالی ایرانی در ترکیه + بیوگرافی و عکس

صدف صادقی نام مشهور و جنجالی این روزهای اینستاگرام که توانسته با جنجال به شهرت زیادی برسد امروز برای شما تمامی بیوگرافی و تصاویر و جنجال های مربوط به این بلاگر مشهور اینستاگرامی را به طور کامل در همین مطلب قرار خواهیم داد.

صدف صادقی کیست؟

صدف صادقی از کودکی به فشن و خرید لباس علاقه داشته و چند سال دوره‌ فشن دیزاین دانشگاه طراحی لباس طیف استرالیا در ایران را گذرانده است تا اطلاعات آکادمیک نیز داشته باشد. او چند سالی است که در حوزه مد و سبک زندگی فعالیت می‌کند و از جمله بلاگرهایی است که برای حمایت از خانم‌های خلاقی که بودجه تبلیغات اینترنتی ندارند، کمپین شغل‌های کوچک را راه انداخته است.

🤩 برزان کوهی خواننده و شاخ اینستاگرامی

بیوگرافی صدف صادقی در یک نگاه

نام: صدف صادقی
نام مستعار: صدف فشن سالاد
ملیت: ایرانی
محل سکونت: استانبول، ترکیه
اینستاگرام: (300k) sadaffashionsalad
تاریخ تولد: هنوز منتشر نشده است

گفتمان خبر نامه پل با صدف صادقی

گفتمان خبر نامه پل با صدف صادقی

چرا مهاجرت کردید؟
چند سالی بود که به ترکیه رفت و آمد می‌کردم و با چند شرکت و هتل هم همکاری‌های داشتم. پارسال تصمیم گرفتم که به استانبول بیایم، اما بخاطر کارم در ایران، منصرف شدم. ۴ ماه قبل به خاطر فضای بهترکاری و پیشرفت شغلی به ترکیه آمدم و تصمیم گرفتم بمانم. به نظرم ترکیه یکی از کشورهایی است که به شغل بلاگینگ و فشن اهمیت زیادی می‌دهد.

چه تصوراتی از مهاجرت داشتید که بعد از مهاجرت تغییر کرد؟
ستانبول برای زندگی بهتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردم.

جذاب‌ترین چیزی که در استانبول با آن برخورد کردید چه بود؟
کمک کردن بخشی از فرهنگ این مردم است. چه به خودشان و چه به تازه واردها بسیار کمک می‌کنند که برای من خیلی جالب است.

از بین برندهای ایرانی که در ایران با آن‌ها همکاری داشتید،‌ کدام برندها به نظر شما ارزش بیشتر دیده شدن دارند و کارشان حرفه‌ای است؟
بین صدها برند ایرانیِ موجود، شاید ۱۰ برند کارشان را حرفه‌ای انجام می‌دهند و می‌توانند از نظر طراحی، دوخت، جنس و جزئیات با برندهای خارجی رقابت کنند.

😍 بانی راتن Bonnie Rotten‎

ولی آن‌طور که باید شناخته نمی‌شوند؛ حد و مرزی برای رشد آن‌ها وجود دارد و نمی‌توانند جلوتر بروند و این جای تاسف دارد. من و تیمم کمپین شغل‌های کوچک را برای حمایت از خانم‌هایی که بودجه تبلیغات اینترنتی ندارند؛ اما خلاق هستند راه انداختیم. به خصوص خانم‌هایی که سرپرست خانوار هستند. هر هفته چند نفر را در استوری صفحه شخصی خودم معرفی می‌کنم تا با کمک فالورهای عزیزم از آن‌ها حمایت کنیم.

به نظرتان اصلی‌ترین کاری که باید برای شغل‌های کوچک انجام شود چیست؟
سال‌ها طراح لباس و مانتو بودم و بوتیک داشتم. برند خودم را ثبت کردم و گسترشش دادم. شو-روم اضافه کردم و پارسال یک گالری به نام صدف استایل افتتاح کردم.
۴۰ طراح خلاق به همراه خودم طراحی می‌کردیم. به نظرم کسب‌و‌کارهای کوچک در ایران نیاز به کمک و دیده شدن دارند؛ آن‌ها می‌توانند یک روزی در سطح جهانی باشند. یک راهکار خوب، همین حمایت اینفلوئنسرها و بلاگرهای ایرانی است.

درباره‌ برنامه ورزشی‌تان توضیح دهید؟
هیچ وقت ورزش را کنار نگذاشتم. مربی خصوصی و رژیم خاص دارم. یک یا دو روز در هفته به خودم استراحت غذایی می‌دهم. پیلاتس، تی‌آرایکس و شنا را دنبال می‌کنم.

در ترکیه برخورد با بلاگرهای ایرانی چطور است؟
من تجربه خوبی دارم. از سال‌ها قبل با برندهای ترک مانند هتل پارک حیات در استانبول کار کردم. به نظرم برندهای ترکیه‌ای باید بلاگرهای ایرانی را بهتر بشناسند و بدانند که همکاری با آن‌ها موقعیت خوبی برای ارتباط با مارکت ایران و رشد است.

موهای شما همیشه بلوند هستند، برای مراقبت از مو‌های خودتان و آسیب ندیدن آن‌ها چه کارهایی می‌کنید؟
عاشق این رنگ هستم و دائما در حال کشف محصولات روز دنیا برای مراقبت از مو هستم. آن‌ها را در پیجم معرفی می‌کنم. سعی می‌کنم از موهایم به شدت مراقبت کنم تا آسیب‌دیدگی کم شود؛ البته زحمت زیادی دارد. از ماسک مو و شامپوهای ویتامینه برای موهایم استفاده می‌کنم.

خودتان به پیج کدام استایلیست یا بلاگر علاقه‌مند هستید (چه ایرانی، چه خارجی)؟ لطفاً چند مورد را نام ببرید.
Sadaf_beauty, Desiperkins, Leoniehanne, Camilacoelho, Negin_mirsalehi

برندهای آرایشی و لباس مورد علاقه صدف چه هستند؟
از آرایشی‌ها La Prairie, Laura Mercier, BECCA Cosmetics, Tarte ,Huda Beauty, Fenty Beauty, Too Faced Cosmetics و از برندهای پوشاک Chanel, Hermes, Dior, Yves Saint Laurent, Louboutin Valentino و خیلی از برندهای ترک، فرانسوی و استرالیایی را دوست دارم.

به عنوان یک بلاگر مد، پیش‌بینی شما برای ترندهای سال ۲۰۲۰ چیست؟

به عنوان یک بلاگر مد، پیش‌بینی شما برای ترندهای سال ۲۰۲۰ چیست؟
به نظرم امسال به سمت طرح‌های ساده و شیک می‌رویم؛ همین‌طور از پارچه‌های خاص بیشتر استفاده خواهد شد. اما باز هم می‌گویم ترکیبات ساده خواهند بود؛ نه عجیب و غریب.

تحصیلات شما مربوط به فشن است؟ دوره‌ای در این مورد گذرانده‌اید؟
از کودکی به فشن و خرید لباس علاقه داشتم. مدام سرچ می‌کردم. چند سال دوره‌ فشن دیزاین دانشگاه طراحی لباس طیف استرالیا در ایران را گذراندم تا اطلاعات آکادمیک هم داشته باشم.
درباره مراسم اینفلوسامیت ترکیه برای مخاطبان ما صحبت کنید.

🥰 آدریانا چچیک Adriana Chechik

من با صدف بیوتی عزیزم به این مراسم رفتم و خیلی از بلاگرهای دیگر را هم آنجا دیدم و با افراد زیادی آشنا شدم. در این مراسم برندها، مکان‌ها و محصولات مختلف معرفی می‌شوند و بلاگرها با هم آشنا می‌شوند.

فکر می‌کنید بین مد و سلیقه‌ شخصی باید به کدام اهمیت بیشتری داد؟
سلیقه خیلی مهم‌تر از مد است؛ چون چیزی که سلیقه شماست احساس بهتری به شما می‌دهد. اگر فقط مطابق مد و ترند پیش بروید خیلی زود خسته می‌شوید. پیشنهاد می‌کنم با سلیقه شخصی اما با استفاده از ترندها پیش بروید.

چه توصیه‌هایی برای به روزتر شدن استایل افراد دارید؟
اولین نکته این است که بدانید چه استایلی حس خوشحالی و اعتمادبه‌نفس به شما می‌دهد. بعد باید به ترندها توجه کنیم و ببینیم کدام با سلیقه‌ شما متناسب است. بعد می‌توانید صفحات بلاگرهای خوش سلیقه‌ای که درباره‌ مد و ترندها به شما اطلاعات می‌دهند را دنبال کنید.

سخت‌ترین بخش بلاگر بودن چیست؟ روزی چند ساعت از اینستگرام استفاده می‌کنید؟
قسمت‌های سخت زیاد دارد. فرآیند جست‌وجو در اینترنت و پیدا کردن یک استایل، عکاسی، فیلم‌برداری و… ساعت‌ها طول می‌کشد. تولید محتوا زمان‌بر است و به خلاقیت نیاز دارد. از طرفی باید پاسخ کامنت‌ها و دایرکت‌ها را هم به موقع بدهم. به‌طور متوسط روزی ۳ -۴ ساعت از اینستاگرام استفاده می‌کنم.

در برابر Haterها و کسانی که برخورد مناسبی در شبکه‌های اجتماعی ندارد، چه واکنشی دارید؟
بی‌جواب گذاشتن این افراد، بهترین ایده است. بیشتر آن‌ها اطلاعات کافی ندارند و از روی قصد و غرض حرف می‌زنند و نقد اصولی نمی‌کنند.

نظر شما درباره‌ مجله پل چیست؟
به نظرم بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنید و با کیفیت جلو می‌روید. کیفیت از کمیت بسیار مهم‌تر است. برای شما تولید محتوا و شیک و تمیز بودن اهمیت دارد که بسیار قابل احترام است. متشکرم که از من دعوت کردید، همچنین از تک‌تک فالورهایم که دوستان بی‌نظیری برای من هستند هم متشکرم. ممنون از خواننده‌های پل که مصاحبه مرا خواندند. با آرزوی موفقیت برای تیم حرفه‌ای پل.

اینستاگرام صدف صادقی چیست؟

اینستاگرام صدف صادقی چیست؟

برای پیدا کردن پیج اینستاگرام صدف صادقی بهتر می‌باشد نخست نرم‌افزار اینستاگرام را در تلفن همراهتان نصب نمایید می بایست خاطرنشان کرد کـه پس از نصب کردن این نرم‌افزار بهتر میباشد بـه محلی کـه برای سرچ کردن اسـت رجوع کنید و در قسمت سرچ گزینه sadaf sadeghi را جستجو نمایید و یا در گوگل کلمه اینستاگرام صدف صادقی را سرچ کنید تا آدرس اینستاگرام وی را برای شما نمایش دهد.

باید این نکته را اشاره کنیم که پیج صدف صادقی در اینستاگرام دارای تیک آبی رنگ میباشد.

دوست پسر صدف صادقی کیست؟

خیلی ها شاید از خود بپرسند که دوست پسر صدف صادقی چه کسی هست باید در مورد این موضوع اشاره کنیم که هیچ دلیل و مدرک کافی برای اثبات اینکه چه کسی دوست پسر صدف صادقی هست وجود ندارد. سوالات ویژه ای که در این موضوع پرسیده میشود به صورت زیر میباشد:

آیا دوست پسر صدف صادقی ایرانی هست؟

خیلی ها از خود سوال میپرسند که آیا صدف صادقی که در ترکیه سکونت دارد ، دوست پسر وی ایرانی میباشد و مقیم ترکیه هست؟ باید اشاراه کنیم که در هیچ جا و هیچ قسمتی هنوز به اینکه آیا دوست پسر صدف صادقی ایرانی هست یا یک فرد غیر ایرانی به آن اشاره نشده است.

🟣 کوروش وانتونز کیست؟

علاقه صدف صادقی به رنگ مو

یکی از سوالاتی کـه برای این بلاگر دارای اسم و رسم بـه وجود آورده‌ اند رنگ مو هاي وی میباشد ولی وی در گفت‌و‌گو ذکر نموده اسـت کـه عشق اکثری بـه رنگ بلوند دارد و بـه همین ادله مدام رنگ مویش بـه‌این رنگ می‌باشد اما می بایست اعلام‌کرد کـه وی در گفت‌وگو خودش ذکر نموده اسـت کـه مدام دنبال راه و روش هاي‌ عالی و مواد بسیار خوب برای حفظ از موی هاي‌ خودش میباشد.

لوازم آرایش صدف صادقی چیست؟

لوازم آرایش صدف صادقی چیست؟

وی از محصولاتی استفاده می ‌نماید کـه بـه موی هایش رطوبت خاص برساند و ذکر نموده اسـت کـه از شامپو هاي‌ ویتامینه و ماسک موی برای گیسو هایش استعمال می نماید ولی می بایست اظهار کرد کـه اکثر وسایل مورد استفاده وی از مارک هاي‌ آرایشی و خرقه ای که در پیج اینستاگرامش تبلیغات می نماید میباشد.

کارهایی که صدف صادقی در اینستاگرام انجام میدهد

صدف صادقی بیشتر از حوضه مد و فشن و جلوه زیبایی در اینستاگرام فعالیت دارد. برای مثال عشق و علاقه اکثری بـه پباده سازی جامه و فشن و مد دارد بـه همین ادله اکثر کار هایي کـه در پیج اینستاگرام انجام می ‌دهد در این باره میباشد اما نباید فراموش کرد کـه یک بلاگر بسیار دارای اسم و رسم می‌باشد کـه آوازه بخش اعظمی در این باره بـه دست آورده میباشد.

رابطه اصلی صدف صادقی با کیست؟

رابطه بسیار فوق العاده ای با صدف طاهریان کـه وی هم یک بلاگر دارای شهرت در اینستاگرام می‌باشد دارااست و همگی به خوبی میدانیم که صدف طاهریان نیز در ترکیه زندگی میکند. صدف صادقی بسیار با صدف طاهریان رابطه نزدیکی دارد و جزو دوستان صمیمی وی هست.

درامد صدف صادقی از کجاست؟

اکثر درآمد هایي کـه بـه دست می ‌آورد از روش تبلیغاتی می‌باشد کـه در پیج اینستاگرام اعمال می ‌دهد وی بخاطر مخاطب های بسیار زیادی که دارد میتواند به راحتی تبلیغات بسیار زیادی در پیج اینستاگرامی خود انجام دهد و درامد های بسیار زیادی را کسب نماید.

❤️ محیا دهقانی کیست؟

استعدادهای صدف صادقی چیست؟

استعدادهای صدف صادقی چیست؟

وی استعداد فراوانی در عرصه بلاگری و صنعت مد و فشن دارد و در این زمینه جزو افراد مشهور و پر ادعای ایرانی میباشد و همگی وی را به عنوان بلاگر و فشن کار حرفه ای میشناسیم.

تمامی کارهای انجام شده صدف در ترکیه

صدف صادقیان روزانه کارهای بی شماری را در ترکیه برای عرصه تجارت خود انجام میدهد یکی از این کارها قرار داد های بسته شده وی با شرکت های آرایش گری و مد و فشن ترکیه ای میباشد که همیشه انها را تبلیغ مینماید. همچنین وی برای اینکه بتواند در عرصه بلاگری شهرت خود را بیشتر کند شروع به برقراری ارتباط با اشخاص مشهور در ترکیه کرده است تا از این طریق بتواند رشد زیادی کسب کند.

سوال های متداول

صدف صادقی در بخش مد و فشن فعالیت دارد؟

بله صدف صادقی در بخش مدف و فشن فعالیت بسیار زیادی دارد

درآمد صدف صادقی از  کجاست؟

درامد صدف صادقی از بخش اینستاگرام و تبلیغات شرکت های مد و فشن میباشد.

لایف استایل صدف صادقی به چه شکل است؟

عشق و علاقه بخش اعظمی بـه مد و فشن دارد و عاشق این عرصه و این بخش مباشد.

پیج اینستاگرامی صدف صادقی چیست؟

ما در همین پست ادرس اینستاگرام صدف صادقی را به شما قرار داده ایم.

منبع مجله بزرگ: gencialismedsmrrxonline.com

نرگس الهامی

محقق بازی های شرط بندی و کازینویی هستم. سالهاست به عنوان فعالترین بازیکن در سایت های شرط بندی معتبر انتخاب شده ام و اکنون تولید محتوا درباره سایت های شرط بندی و کازینویی را انجام می دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *