تمامی نقل و انتقالات تابستان 2019 اروپا

در فاصله سه هفته تا پایان ماه آگوست، پنجره نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس، برای دومین سال، پیش از شروع فصل جدید بسته شد. در آخرین روز، دو باشگاه لندنی آرسنال و تاتنهام بیشتر فعالیت را داشتند و با چند خرید خوب، تب و تاب روز آخر را زنده نگه داشتند؛ هرچند بزرگترین انتقالی که انتظار می رفت یعنی پیوستن پائولو دیبالا به تاتنهام به سرانجام نرسید.

آرسنالی ها با خرید داوید لوئیز سر و سامانی به وضعیت خط دفاعی شان دادند و تاتنهام هم جیووانی لوسلسو را برای تقویت خط میانی اش به خدمت گرفت.

از حالا تا پایان ماه آگوست، بازیکنان حاضر در لیگ برتر تنها می توانند به تیم هایی خارج از این لیگ بروند و البته با توجه به اینکه این باشگاه ها دیگر امکان خرید بازیکن تا ماه ژانویه را ندارند، بعید است به راحتی اجازه جدایی بازیکنی را بدهند. اما باشگاه های حاضر در لالیگا، بوندس لیگا، سری آ و لیگ 1 فرانسه همچنان در بازار حضور دارند و گرمای بازار نقل و انتقالات برای سه هفته دیگر ادامه خواهد داشت. با “ورزش سه”، اتفاقات بازار نقل و انتقالات تابستانی 20-2019 را لحظه به لحظه دنبال کنید؛

 

شنبه: 26مرداد

نقل و انتقالات 2019

15:55: یوونتوس دانیله روگانی مدافع جوان خود را به بارسلونا پیشنهاد گفت. (توتواسپورت)

15:32: اینتر پس از تمدید قرارداد ادین ژکو با ااس رم حالا قصد جذب الکسیس سانچس ستاره شیلیایی منچستریونایتد را دارد. (اسکای ایتالیا)

15:02: میلان در صورت شکست در راه جذب آنخل کوریا از اتلتیکو، تمام تلاشش را خواهد کرد تا ماریانو دیاز مهاجم رئال را به خدمت بگیرد. (گاتزتا)

13:00 دیلی استار مدعی شد نمایندگان مسوت اوزیل به آمریکا سفر کرده‌اند تا درباره انتقال او به دی‌سی یونایتد، تیم وین رونی، با مدیران این تیم مذاکره کنند (دیلی استار)

12:30 ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از انتقال کوتینیو، ستاره برزیلی این تیم به بایرن مونیخ گفت کوتینیو تصمیمش را گرفته بود و نمی‌خواست دیگر برای بارسا بازی کند (گل)

12:00 اینتر میلان بعد از تمدید قرارداد ادین ژکو برای تقویت خود در خط حمله به دنبال جذب چند مهره دیگر از جمله الکسیس سانچس، ستاره منچستریونایتد است (جیان‌لوکا دی مارتزیو)

11:30 دو باشگاه آژاکس آمستردام و آث میلان به دنبال جذب ژان کلر تودیبو، مدافع بارسلونا هستند و در این باره با مدیران بارسا تماس گرفته‌اند (le10sport)

11:00 اونای امری سرمربی آرسنال گفت این باشگاه در حال کار بر روی قراردادهای اوبامیانگ و الکساندر لاکازت دو ستاره خود است و به زودی قرارداد این دو را تمدید خواهد کرد (گل)

10:30 دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی رقابت برای جذب جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند در ماه ژانویه آینده را از هم اکنون آغاز کرده‌اند (دیلی میل)

نقل و انتقالات 2019

10:00 مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام تایید کرد که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در دیگر کشورهای اروپایی احتمال جدا شدن کریستین اریکسن از تاتنهام وجود دارد (دیلی میل)

00:30: ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی که مورد توجه اینتر قرار داشت قرارداد خود را با رم تا سال 2022 تمدید کرد.

نقل و انتقالات 2019

جمعه: 25 مرداد

22:30: استیون انزونزی هافبک رم با انتقال قرضی به گالاتاسرای ترکیه پیوست.

نقل و انتقالات 2019

22:40: جونز ستاره 18 ساله لیورپول قرارداد خود را به صورت بلند مدت با این تیم تمدید کرد.

نقل و انتقالات 2019

22:15: باشگاه بارسلونا انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی خود به بایرن مونیخ را تایید کرد.

21:00: مائورو ایکاردی، مهاجم 26 ساله و جنجالی اینتر هنوز امیدوار به ماندن در این تیم است (اسکای اسپورتس)

19:30: انتقال دژان لوورن مدافع کروات لیورپول به رم منتفی شد (سایت گل)

18:40: انتقال آندره سیلوا مهاجم پرتغالی میلان به موناکو منتفی شد. مشکل در تست های پزشکی این بازیکن است. دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن به مبلغ 30 میلیون یورو توافق کرده بودند. (گاتزتا)

18:10: چلسی برای انتقال داویده زاپاکاستا به آاس رم، 25 میلیون یورو طلب کرده است. (دیلی میل)

17:51: یوونتوس قصد دارد با پیشنهادی 10 میلیون یورویی، “میراندا”، مدافع چپ جوان بارسا را به خدمت بگیرد. (موندودپورتیوو)

17:18: دنیل استوریج در صورت جدایی رادامل فالکائو از موناکو، احتمالا جانشین او خواهد شد. ستاره سابق لیورپول موردتوجه ترابزون اسپور هم قرار دارد. (رادیو مونته کارلو)

16:53: پی اس جی اگر تا هفته بعد نتواند با بارسا و رئال بر سر انتقال نیمار به توافق برسد، این بازیکن در پی اس جی ماندنی خواهد شد. (پاریس یونایتد)

16:30: داوید نِرِِس وینگر برزیلی آژاکس قراردادش را تا 2023 تمدید کرد.

15:55: زیدان در نشست خبری بازی با سلتا ماندنی شدن خامس و گرت بیل در رئال مادرید را اعلام کرد.

15:25: سرمربی والنسیا از منتفی شدن انتقال رودریگو موره نو به اتلتیکو خبر داد. (آاس)

14:42: مسوت اوزیل ستاره آرسنال پس از مشکلات غیرورزشی اخیرش و درگیری با سارقان مسلح، ممکن است به دلایل امنیتی این فصل قرضی راهی دی سی یونایتد آمریکا شود. (سان)

14:25: پی اس جی پیشنهاد کوتینیو بعلاوه عثمان دمبله را برای واگذاری نیمار به بارسا ارائه داده که با پاسخ منفی دمبله، این قضیه منتفی شد. (اکیپ)

13:00 برادر پل پوگبا انتقال او به رئال مادرید را محتمل دانسته و می‌گوید برادرش منتظر اقدام رئال پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اسپانیا است (ال چیرینگیتو)

12:30 منچستریونایتد با وجود پیشنهاد 82 میلیون پوندی برای جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی در آخرین روز نقل و انتقالات انگلیس در انتقال او ناکام شده است (کوریره دلو اسپورت)

نقل و انتقالات 2019

12:00 یوونتوس همچنان امیدوار است در مهلت باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی‌اش را به باشگاه دیگری واگذار کند (ایندیپندنت)

11:30 رئال مادرید دیگر علاقه‌ای به فروش خامس رودریگز نداشته و به نظر می‌رسد ستاره کلمبیایی فصل آینده در این تیم توپ خواهد زد (میرر)

11:00 بایرن مونیخ به دنبال جذب ماریو مانژوکیچ ستاره کروات یوونتوس نیست و نیکو کوواچ با انتقال او به بایرن مخالفت کرده است (بیل)

10:30 زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید کریستین پاوون، پدیده آرژانتینی لس‌آنجلس گلکسی کیفیتی بالاتر از سطح لیگ MLS داشته و مدتی طولانی در این لیگ نخواهد ماند (گل)

10:00 هری مگوایر در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالاتی انگلیس پیشنهاد کلان باشگاه منچسترسیتی را رد کرده تا به منچستریونایتد منتقل شود (استار)

پنج شنبه 24مرداد:

23:30 ناپولی یک هفته پیش از پایان مهلت پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس پیشنهاد 90 میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب کالیدو کولیبالی را رد کرده است (جیان‌لوکا دی مارتزیو)

23:00 امانوئل پتی، اسطوره باشگاه آرسنال می‌گوید چلسی به خاطر واگذاری داوید لوئیز به آرسنال افسوس نخواهد خورد (گل)

22:30 باشگاه برزیلی فلامنگو تایید کرد که از جذب ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی منصرف شده است. بالوتلی به احتمال زیاد به برشا خواهد پیوست (گل)

نقل و انتقالات 2019

22:00 دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ نباید با پیوستن پل پوگبا به رئال مادرید موافقت کنند حتی اگر رئال پیشنهادی 200 میلیون پوندی برای او ارائه دهد (دیلی میل)

21:30 لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می‌گوید در مذاکرات این باشگاه با نیمار درباره خروج او از PSG تا کنون پیشرفتی حاصل نشده (گل)

21:00 شالکه برای به خدمت گرفتن استنلی انسوکی، مدافع پاری سن ژرمن تلاش می‌کند و امیدوار است این مدافع 20ساله را در فرصت باقی‌مانده جذب کند (آر ام سی)

20:30 تاتنهام می‌گوید انتظار ندارد فرناندو یورنته بازیکن سابق این تیم به عنوان بازیکن آزاد به تاتنهام بازگردد. یورنته بعد از پایان مدت قراردادش با تاتنهام در ماه ژوئن این تیم را ترک کرده بود (استاندارد)

19:37: فابیو کوئنترائو مدافع چپ پرتغالی سابق رئال در حال مذاکره با باشگاه پارما است. (گاتزتا)

19:13: هفته بعد و پس از مذاکره سران رئال با مینو رایولا ایجنت پوگبا وضعیت نهایی انتقال ستاره فرانسوی مشخص خواهد شد. پوگبا در انتظار یک معجزه است. (مارکا)

18:42: دنیل استوریج ستاره سابق لیورپول ممکن است راهی ترابزون اسپور ترکیه شود. او مورد توجه مارسی هم قرار دارد. (اسکای اسپورتس)

18:16: بلیز ماتوئیدی هافبک فرانسوی یوونتوس در حال مذاکره با موناکو به منظور جدایی از باشگاه ایتالیایی است. (اکیپ)

17:51: چنگیز اوندر ستاره ترکیه ای آاس رم قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد.

17:20: رودریگو موره نو مهاجم ملی پوش والنسیا که به نظر می رسید راهی اتلتیکو خواهد شد، امروزبا والنسیا تمرین کرد و ممکن است در هفته اول لالیگا برابر سوسیداد به میدان نیز برود. (مارکا)

16:51: آژاکس برای جذب دنی اولمو ستاره تیم زیر 21 ساله های اسپانیا و باشگاه دیناموزاگرب، 22 میلیون یورو پیشنهاد داده است. (BEEFOOT)

16:35: پی اس جی علاوه بر دو بازیکن بارسا، حداقل 100 میلیون یورو نیز برای انتقال نیمار می خواهد در حالی بارسا یک یورو هم برای جذب ستاره برزیلی هزینه نخواهد کرد. (اکیپ)

16:13: آلان هافبک برزیلی ناپولی مورد توجه اتلتیکو قرار گرفته ولی باشگاه ایتالیایی برای حفظ این بازیکن مقاومت می کند. (توتواسپورت)

14:24: رم تنها در صورتی اجازه انتقال ادین ژکو را به اینتر را می دهد که مائورو ایکاردی بخشی از قرارداد باشد (کالچومرکاتو)

13:45: پاری سن ژرمن علاقمند است وینیسیوس را به عنوان بخشی از قرارداد نیمار جذب کند اما رئال مادرید 2 بار این درخواست را رد کرده است (مارکا)

13:11: هنوز هم احتمال انتقال ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس به بایرن مونیخ وجود دارد (کالچومرکاتو)

12:45: پیشرفتی در مذاکرات بر سر معاوضه ایکاردی و دیبالا بین یوونتوس و اینتر صورت نگرفته است (گاتزتا)

12:15: احتمال دارد مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر با رقمی 60 میلیون یورویی راهی پاری سن ژرمن شود (موندو)

11:30: در صورت انتقال نیمار به بارسلونا، یکی از بین فیلیپ کوتینیو یا ایوان راکیتیچ راهی پاری سن ژرمن می شوند (اسپورت)

10:45: ممکن است قرارداد کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام با این تیم به زودی تمدید شود (دیلی میل)

10:00: بیراگی، مدافع فیورنتینا به شدت مورد توجه اینتر قرار گرفته است (گاتزتا)

چهارشنبه 23 مرداد:

نقل و انتقالات 2019

23:30: باشگاه رم اعلام کرد قرارداد نیکولا زانیولو را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرده است

23:00: دنیل استوریچ، مهاجم سابق لیورپول در آستانه انتقال به ترابوزان اسپور قرار دارد (سایت گل)

22:15: قرارداد خوان کوادرادو، وینگر کلمبیایی یوونتوس به زودی تمدید خواهد شد (کالچومرکاتو)

21:30: تیمو ورنر مهاجم 23 ساله لایپزیش مورد توجه رم قرار گرفته است (بیلد)

20:44: بایرن مونیخ دوباره برای خرید لروی سانه، وینگر آلمانی سیتی اقدام خواهد کرد (بیلد)

20:13: استفان انزونزی، هافبک فرانسوی رم در آستانه انتقال به گالاتاسرای قرار دارد (فوتبال ایتالیا)

19:55: هنوز هم احتمال انتقال ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس به بایرن مونیخ وجود دارد (کالچومرکاتو)

19:30: مذاکرات بین دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله پیشرفته ای قرار دارد و نیمار جمعه راهی بارسلونا می شود (پاریس یونایتد)

18:30: انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس تنها در صورت رضایت مدیران یوونتوس به فروش پائولو دیبالا نهایی می شود (گاتزتا)

18:42: رسمی؛ رامی بنسباینی وینگر الجزایری رن با قراردادی به ارزش هشت میلیون یورو به مونشن گلادباخ پیوست.

18:30: منچستریونایتد اگر نتواند الکسیس سانچس را به تیمی دیگر منتقل کند، او را به تیم دوم تبعید خواهد کرد. (دیلی میل)

18:17: ماریو بالوتلی با قراردادی سه ساله به برشا تیم تازه صعود کرده به سری آ خواهد پیوست. (گاتزتا)

18:00: پاسخ رئال به درخواست پی اس جی برای جذب وینیسیوس در ازای انتقال نیمار منفی بوده است. (مارکا)

نقل و انتقالات 2019

17:40: رسمی؛ بورخا ایگلسیاس مهاجم 26 ساله اسپانیول با قراردادی به ارزش 28 میلیون یورو به رئال بتیس پیوست. 

16:40: رسمی؛ خرونیو رویی گلر آرژانتینی سوسیداد، قرضی راهی مون پولیه فرانسه شد.

نقل و انتقالات 2019

16:17: رسمی؛ جانلوکا سیمئونه فرزند دوم دیگو سیمئونه به ایبیسا از دسته سوم فوتبال اسپانیا پیوست.

نقل و انتقالات 2019

15:38: رقابت جدیدی بین یوونتوس و اینتر در نقل و انتقالات شروع شده است. هر دو تیم برای جذب فدریکو کیه زا ستاره فیورنتینا در تلاش هستند. (گاتزتا)

15:20: رئال مادرید حاضر است برای جذب نیمار، علاوه بر پول نقد، وینیسیوس که ارزش او 70 میلیون یورو است را نیز به پی اس جی پیشنهاد دهد. وینیسیوس مورد توجه لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی قرار دارد. (اسپورت)

14:50: ماریو مانژوکیچ ستاره کروات یوونتوس ممکن است پس از 5 سال به بایرن برگردد. بایرنی ها همان دستمزد فعلی مانژوکیچ در یووه را به او پیشنهاد داده اند. (توتواسپورت)

14:28: تکلیف نیمار و بارسلونا تا 48 ساعت آینده و پس از ملاقات الخلیفی و بارتومئو روسای دو باشگاه در شهر لیورپول مشخص خواهد شد. (موندودپورتیوو)

14:05: بورخا ایگلسیاس مهاجم اسپانیول در آستانه پیوستن به رئال بتیس است. سیمئونه زازا(تورینو) و ماریانو دیاز(رئال) جدی ترین گزینه های جانشینی او هستند. (کادنا کوپه)

13:00 رسمی: وسام بن یدر ستاره فرانسوی سویا با امضای قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو به موناکو پیوست (باشگاه موناکو)

نقل و انتقالات 2019

12:30 رسمی: بر اساس اعلام باشگاه سویا، رونی لوپز، ملی‌پوش پرتغالی از باشگاه فرانسوی موناکو به این باشگاه پیوسته است (باشگاه سویا)

نقل و انتقالات 2019

12:00 گالاتاسارای به جذب استیون انزونزی، هافبک باشگاه رم نزدیک شده است. انزونی ظرف روزهای آینده با قراردادی قرضی راهی استانبول خواهد شد (جیان‌لوکا دی‌مارتزیو)

11:30 داویده زاپوکاستا مدافع چلسی به زودی از این باشگاه انگلیسی جدا خواهد شد. گفته می‌شود زاپوکاستا به ایتالیا بازخواهد گشت (میرر)

11:00 رم به دنبال جذب میکی باتشوایی، مهاجم چلسی است و قصد دارد این مهاجم بلژیکی را به خدمت بگیرد (جیان‌لوکا دی‌مارتزیو)

10:30 باشگاه آمریکایی دی‌سی یونایتد در حال تلاش برای به خدمت گرفتن دنیل استوریج است تا بعد از جدایی وین رونی از استوریج به عنوان جانشین او استفاده کند (ESPN)

10:00 دو باشگاه رم و موناکو برای جذب دانیله روگانی، دفاع وسط ایتالیایی یوونتوس تلاش می‌کنند اما احتمال پیوستن روگانی به رم بیشتر به نظر می‌رسد (گل)

سه شنبه 22 مرداد: 

23:40: تاتنهام برای تمدید قرارداد کریستین اریکسن پیشنهاد جدیدی با حقوق دستمزد 80 هزار پوند به وی داده است (دیلی میل)

23:18: متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی منچستریونایتد احتمالا تابستان بعد راهی اینتر خواهد شد (کوریره)

22:50: لوزانو، مهاجم مکزیکی تیم آیندهوون در آستانه انتقال به ناپولی قرار گرفته است (مارکا)

22:10: جلسه مدیران بارسلونا و پاری سن ژرمن بدون هیچ پیشرفت قابل توجهی در مورد انتقال نیمار به پایان رسید (موندو)

21:30: در صورت انتقال ادین ژکو به اینتر، رم برای خرید میلیک از ناپولی اقدام می کند (گاتزتا)

20:59: به نظر می رسد انتقال آنخل کوره ا، مهاجم اتلتیکومادرید  به میلان قطعی شده باشد (کالچومرکاتو)

20:18: بعید است بایرن مونیخ از نظر مالی توان خرید فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا را داشته باشد (مارکا)

19:30: شالکه قصد دارد برای خرید ریکاردو رودریگز، مدافع سوئیسی میلان اقدام کند (بیلد)

18:25: جوئل پریرا، دروازه بان منچستریونایتد، با امضای قراردادی قرضی به تیم هارتز در لیگ برتر اسکاتلند پیوست. 

18:10: مدیر برنامه های فیلیپه کوتینیو برای مذاکره با پی اس جی امروز وارد پاریس شد. این بازیکن قرار است در پروسه بازگشت نیمار به بارسا راهی پی اس جی شود. (اسپورته اینتراتیوو)

18:00: رئال مادرید دیگر تمایلی برای جذب پوگبا ندارد و انتقال ستاره فرانسوی را باید منتفی دانست. (ال چیرینگیتو)

17:40: تیم اعزامی بارسا به پاریس امشب و پس از مذاکره با پی اس جی با خود نیمار نیز ملاقاتی خواهد داشت. (رادیو راک 1)

17:06: پی اس جی در مذاکرات با بارسا برای انتقال نیمار، تقاضای 250 میلیون یورو کرده است. (مارکا)

16:42: رم در حال مذاکره با لیورپول برای جذب دژان لوورن است. لیورپولی ها برای فروش او 15 میلیونپوند درخواست کرده اند. (دیلی میل)

16:10: تیمو ورنر ستاره لایپزیش جدی ترین گزینه جانشینی رودریگو در والنسیا است. (آاس)

15:55: منچستریونایتد حاضر است برای فروش پوگبا 160 میلیون یورو دریافت کند و احتمال جدایی ستاره فرانسوی هنوز وجود دارد. (میرر)

15:20: میلان پس از ناامیدی در جذب مودریچ حالا قصد دارد برای به خدمت گرفتن خامس و ایسکو اقدام کند. (گاتزتا)

14:30: دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که به احتمال زیاد، کار انتقال نیمار به بارسا همین امشب نهایی خواهد شد.

14:05: رودریگو مهاجم والنسیا با قراردادی 5 ساله به ارزش 55 میلیون یورو بعلاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر به اتلتیکو خواهد پیوست.

Image

13:30: رسمی؛ ایوان پریشیچ ستاره کروات اینتر با قراردادی یک ساله و قرضی و بند خرید دائمی به بایرن مونیخ پیوست.

13:00 باشگاه رم از شانس بیشتری برای جذب مائورو ایکاردی ستاره اینتر برخوردار است. ناپولی و یوونتوس دیگر باشگاه‌های خواهان به خدمت گرفتن ایکاردی هستند (اسکای اسپورتز ایتالیا)

12:30 آژاکس پیشنهاد یک باشگاه که نامش فاش نشده برای جذب جوئل فلتمان ستاره خط دفاعی‌اش را رد کرده است ( دی تلگراف)

12:00 آث میلان از پاری سن ژرمن برای واگذاری دروازه‌بان خود جیان‌لوئیجی دوناروما تقاضای پرداخت 50 میلیون یورو کرده است (گل)

11:30 ایوان پریشیچ، ستاره اینتر با قراردادی قرضی به بایرن مونیخ خواهد پیوست ولی بایرن می‌تواند بعد از پایان یک سال او را با پرداخت 20 میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد (اسکای اسپورتز)

نقل و انتقالات 2019

11:00 بایرن مونیخ با باشگاه بارسلونا برای جذب کوتینیو ستاره برزیلی این تیم به صورت قرضی وارد مذاکره شده است (موندو دپورتیوو)

10:30 ناپولی برای جذب فرناندو یورنته، ستاره سابق تاتنهام که در حال حاضر بازیکن آزاد است اقدام کرده (گل)

10:00 توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن امیدوار است در قرارداد احتمالی بارسا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار، عثمان دمبله از بارسا به تیم او ملحق شود (le10sport)

دوشنبه 21 مرداد:

23:30: انتقال رافینیا، هافبک بارسلونا به والنسیا منتفی شده است (موندو)

23:10: میشل باسدوست، مهاجم اسپورتینگ مورد توجه لاتزیو قرار گرفته است (گاتزتا)

22:44: احتمال جابجایی دالبرت، مدافع کناری اینتر با بیراگی از فیورنتینا افزایش یافته است (سمپره اینتر)

22:13: لیورپول با آندی لونرگان، دروازه بان باتجربه و 35 ساله برای عقد قرارداد یک ساله به توافق رسیده است.

نقل و انتقالات 2019

21:44: پائولو دیبالا، هافبک آرژانتینی یوونتوس در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد (گاتزتا)

21:22: ممکن است یکی از بین ایوان راکیتیچ و یا آرتورو ویدال از بارسلونا راهی اینتر شوند (موندو)

20:44: یوونتوس قصد دارد برای جذب کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام با این بازیکنن برای انتقالی آزاد در تابستان بعد به توافق دست یابد (دیلی میل)

20:13: احتمال انتقال دنیله روگانی، مدافع ایتالیایی یوونتوس به رم با رقم 25 میلیون یورو در حال افزایش است (گاتزتا)

19:30: ممکن است فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا در روزهای پیش رو با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود (آ.اس)

18:25: مذاکرات بین بارسا و پی اس جی برای انتقال نیمار پیشرفت داشته و اختلاف دو طرف بر سر شیوه انتقال است. پی اس جی حاضر است کوتینیو بعلاوه 100 میلیون یورو را بپذیرد ولی بارسا قادر به پرداخت 100 میلیون یورو نیست. رئال هم ابتدا باید بیل، ماریانو و خامس را بفروشد و سپس آمادگی لازم برای جذب نیمار را خواهد داشت. رئالی ها تا پایانی ماه اگوست برای جذب نیمار تلاش خواهند کرد. (ال چیرینگیتو)

17:20: امره جان یک سال پس از پیوستن به یوونتوس در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد. (توتواسپورت)

17:10: باشگاه آینتراخت فرانکفورت اعلام کرد که برخلاف شایعات، هیچ پیشنهاد رسمی برای آنته ربیچ مهاجم کروات خود دریافت نکرده است. (بیلد)

16:25: رئال بتیس جدیدترین تیم خواهان ماریانو دیاز مهاجم رئال است. او پس از بورخا ایگلسیاس، پلان B سبزپوشان محسوب می شود. (مارکا)

نقل و انتقالات 2019

16:00: ایوان پریشیچ وارد مونیخ شده تا قراردادش با بایرن را امضا کند. بایرن برای سال اول که قرضی خواهد بود، 5 میلیون یورو به اینتر پرداخت می کند و بند خرید دائمی او نیز 25 میلیون یورو است. (بیلد)

15:50: رسمی: پدرو پورو مدافع میانی سیتی که هفته پیش از جیرونا به خدمت گرفته شده بود، قرضی به رئال وایادولید پیوست.

15:17: موناکو حاضر شده تا 40 میلیون یورو بند فسخ قرارداد ایسام بن یدر مهاجم فرانسوی سویا را فعال کند. (اکیپ)

15:02: بایرن مونیخ تحرکات اولیه برای جذب فیلیپه کوتینیو از بارسا را شروع کرده است. (موندودپورتیوو)

14:35: آندری لونین دروازه بان سوم رئال به صورت قرضی راهی رئال وایادولید خواهد شد. (مارکا)

14:20: رودریگو موره نو مهاجم ملی پوش والنسیا هدف جدید اتلتیکو مادرید است. اتلتیکو برای جذب او 60 میلیون یورو پیشنهاد داده ولی والنسیا به کمتر از 80 میلیون یورو راضی نیست.

نقل و انتقالات 2019

14:04: رسمی؛ اینیاکی ویلیامز ستاره سیه چرده بیلبائو که هدف چند تیم بزرگ در نقل و انتقالات بود، قراردادش را تا 2028 تمدید کرد و بند فسخش نیز 135 میلیون یورو تعیین شده است. 

13:00 مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن می‌گوید مایل است نیمار در پاری سن ژرمن بماند و قید انتقال به بارسلونا را بزند (گل)

12:30 سرژ اوریه، مدافع تاتنهام در تلاش است با فشار آوردن بر این باشگاه مدیران تاتنهام را راضی کند اجازه ترک باشگاه را برای او صادر کنند (گاردین)

12:00 ایروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی باشگاه آیندهوون در آستانه انتقال به  باشگاه ایتالیایی ناپولی قرار دارد (آیندهوونز داگ‌بلاد)

11:30 زنیت سنت‌پترزبورگ به دنبال جذب جیمز فارست، وینگر باشگاه اسکاتلندی سلتیک است و برای او پیشنهادی 12 میلیون پوندی ارائه داده است (سان اسکاتلند)

نقل و انتقالات 2019

11:00 دژان لوورن که شایعات زیادی درباره انتقال او به رم مطرح شده در آستانه خروج از لیورپول و پیوستن به این باشگاه ایتالیایی است (گل)

نقل و انتقالات 2019

10:30 فیلیپ کوتینیو که شایعات زیادی درباره خروجش از بارسلونا در تابستان جاری مطرح بود به  گزارش مارکا در این تیم ماندگار شده است (مارکا)

10:00 والنسیا به جذب رافینیا، هافبک بارسلونا نزدیک شده و او احتمالا با قراردادی 10 میلیون یورویی راهی والنسیا خواهد شد (اسپورت)

یکشنبه 20 مرداد:

18:42: پی اس جی برای فروش نیمار به رئال مادرید و اگر این باشگاه قصد معاوضه داشته باشد، لوکا مودریچ را درخواست خواهد کرد. (تایمز)

18:17: اگر جیوانی سیمئونه از فیورنتینا  جدا شود سران باشگاه قصد دارند ماریو بالوتلی را جایگزین او کنند. (تایمز)

17:51: ناپولی و موناکو از جذب آندره سیلوا مهاجم میلان منصرف شدند. او فصل قبل قرضی برای سویا بازی می کرد. (کوریره)

17:15: با پیوستن نیمار به رئال یا بارسا، مسیر برای انتقال دیبالا به پی اس جی، ایکاردی به یووه، ایگواین به رم و ژکو به اینتر هموار خواهد شد. (گاتزتا)

16:51: مانگالا مدافع بلژیکی سیتی در آستانه بازگشت به والنسیا قرار دارد. او فصل 17-2016 قرضی برای این تیم بازی می کرد. (گل)

16:20: کار انتقال گرت بیل به بایرن مونیخ وارد فاز نهایی خود شده است. (مارکا)

نقل و انتقالات 2019

15:52: سویا برای جذب برگوین ستاره پی اس وی آیندهوون، پیشنهادی 25 میلیون یورویی ارائه داده است. (استادیو دپورتیوو)

15:20: دانی فان دبیک تایید کرد که مذاکرات آژاکس و رئال برای انتقال او همچنان در جریان است. (دی تلگراف)

14:50: منچستریونایتد در آخرین روز نقل و انتقالات انگلیس پیشنهادی 27 میلیون یورویی برای جذب دنی اولمو ستاره اسپانیایی دیناموزاگرب ارائه داد که این پیشنهاد مورد قبول قرار نگرفت.

14:36: فیورنتینا در حال مذاکره با میلان برای جذب سوسو است. میلانی ها 30 میلیون یورو برای ستاره اسپانیایی می خواهند. (کالچومرکاتو)

14:05: ناپولی از جذب خامس رودریگز منصرف شد در حالی که رئال همچنان به دنبال یک تیم مناسب برای ستاره کلمبیایی است. (گاتزتا)

13:00 آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می‌گوید مطمئن است روملو لوکاکو به سرعت در این تیم جا افتاده و برای این تیم به ستاره‌ای درخشان تبدیل خواهد شد (گل)

12:30 عمر توپراک، مدافع بوروسیا دورتموند با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به باشگاه وردربرمن منتقل شد (باشگاه دورتموند)

نقل و انتقالات 2019

12:00 مدیران نیوکاسل بر موضع قبلی خود پافشاری کرده و می‌گوید سرمربی قبلی‌شان رافا بنیتس در تابستان جاری این باشگاه را تنها به خاطر پول ترک کرده است (دیلی میل)

11:30 پل پوگبا به سرمربی منچستریونایتد، اوله گنار سولسشر اطمینان داده که در این فصل در رختکن شیاطین سرخ اختلافی بوجود نخواهد آورد

نرگس الهامی

محقق بازی های شرط بندی و کازینویی هستم. سالهاست به عنوان فعالترین بازیکن در سایت های شرط بندی معتبر انتخاب شده ام و اکنون تولید محتوا درباره سایت های شرط بندی و کازینویی را انجام می دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *